Note

Please refresh your windows (Internet browser) every 5 minutes. Thank you

Selamat Hari Raya '09

|
Allahuakhbar, Allahuakhbar, Allahuakhbar. Walillahilham...

Assalamualaikum. Selamat Hari Raya tuan-tuan dan puan-puan. Setelah menyambut sebulan berpuasa. Dan Inilah harinya untuk kita merayakan hari yang mulia ini. Selain daripada itu, mungkin baju2 raya biskita siap sepenuhnya, kuih-kuih raya siap ditempah, kek-kek raya pun siap ditempah dan yang sewaktu dengannya.

Di kesempatan ini, saya ingin menyusun 10 jari saya yang kukunya panjang balum bepapat, ingin meminta maaf di atas kesalahan-kesalahan tersasul bahasa, kurang ajar, menyingung perasaan abiskita dan yang lain-lain lagi yang bulih menyebabkan abiskita inda ceria sepenuhnya. Saya ingin meminta maaf atas kesalahan ini jika blog ini jarang beupdate. Pasal saya ada banyak lagi keraja-keraja yang perlu di selasaikan secepatnya. Dan, saya ingin berterima kasih atas pengunjung - pengunjung blog saya dan ribuan terima kasih di ucapkan kepada biskita yang sudi menjadi pengikut-pengikut setia blog saya. Kalau ada masa, datang jua beraya arah ku di Temburong ani.

Dan, Saya ingin meminta maaf sekali lagi jika ada tutur bahasa yang kurang elok. Harap bulih di maafkan. Sekian untuk ucapan saya kali ini. Selamat Berhari Raya dan jumpa di lain post akan datang.


0 comments:

My Weapon and reloader