Note

Please refresh your windows (Internet browser) every 5 minutes. Thank you

It's been so long...

|
Assalamualaikum, Selamat Hari raya kepada semua.. walaupun raya ke 12 udah ni.. tapi semaraknya masih ada. Walaupun di bandar tutup karan nearly 75%. Inda bermakna inda bulih beraya tu kali ah. Tapi selamat diucapkan untu semua.

Batah udah blog ani inda beupdate pasal banyak workload lagi kan di buat seperti Keraja rumah, keraja sekulah, projek sekulah, mengusai camera, ngusai computer urang lain lagi. Dan, ada buat slideshow gambar yang mana ada mengandungi gambar hari raya bersama keluarga dan peradian keluarga. Dan mungkin akan ku upload gambar masa ribut ari sabtu atu. Mun ku ajin ah. Dan mungkin kan ku upload jua kali sambutan hari raya di sekulah. jumlah semuanya dalam 5 atau lebih daripada 5 atau kurang lagi daripada 5 slideshow gambar.

Dan, untuk pengetahuan biskita. Kami inda lagi lama kan periksa SPE & SSSRU. Kalau SPE dalam masa kurang 2 minggu lagi, Pasal kami periksa pada 19/10 ari isnin. While SSSRU pulang, mungkin dalam 8/11 atau 18/11. antara dua tarikh yang belum di tetapkan. Insya Allah, selapas periksa yang saya sebutkan diatas atu, saya akan active dalam blogging ani. Jadinya, Berilah sokongan dan dokongan untuk saya dan ahli2 Mambari Ijap Crew™ yang lain. So, sampai sini saja pemberitahuan ku. Mungkin ada lagi post/notification yang akan datang. Assalamualaikum, dan selamat hari raya.

0 comments:

My Weapon and reloader